moibonita

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Nadine - 30 november 2012 15:55

Kom hem från jobb och hittar ett megastort paket på min dörrmatta, lite tillbucklad men allting helt!
THANK YOU MR MAILMAN ;)

Sååå fina mina julberlocker är som jag har beställt, snögubbar, julagranar, tomtar, snöflingor, polkagrisar och pepparkakor!
Och massa nya pärlor och presentpåsar. Glad tjej.nu ;)

Funderade på att pärla ihop ngt fint till juloutfiten och sälja.
Det är ju några styckna som har frågat om jag säljer mina kreationer :)
Måste bara beställa metallringar till berlockerna sen så ska fantasin få flöda ;)

Har bilder på mina smycken på instagram också (privat) så du kan inte snoka anonymt där inte ;)
Nadinejennifer är mitt alias där :)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 30 november 2012 01:17

Just nu ligger jag i sängen och ångrar mig att jag inte tog en karensdag imorgon. Usch :/
Det känns som att jag aldrig blir riktigt frisk och att mitt immunförsvar står och välkomnar alla äckliga små bakterier med glädje.
Ni ska jobba med mig, inte mot mig grabbar :/

Usch ja, imorgon efter jobb iaf ska jag köpa vaniljglass och svalka min sträva hals. Mysa ner i soffan och sätta igång någon bra film. Åååhhh va jag längtar!

Annars så har mestadels utav dagen spenderats sovande i soffan med min katt antingen i famnen eller bredvid mig. Som vanligt, aldrig långt ifrån :)

A har lagat middag till mig, kyckling & grönsaker.
Fick behålla den maten så jag hoppas att kräkandet bara var en engångs företeelse.

Nu ska jag försöka sova.
Nattinatt på er!

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards