moibonita

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

N M AND LITTLE M

Av Nadine - 25 januari 2013 01:44

I onsdags följde jag med Mari & Lilla M till öppna förskolan här i staden,.
Vilket varmt bemötande man fick utav kvinnan som höll i sångstunden när vi kom dit.
Där var leksaker i mängder, målerisvdelning, lera, bollhav och så mycket mer som Lilla M kommer att ha skoj med, inom sin tid :)
Ska fråga syrran om hon vill hänga med dit en dag med sina två döttrar så kan vi ha lite tjejsnack och mys med våra små söta tjejer <3

Efter förskolan gick vi till Espresso House och fikade.
Lilla M satt fint i matstolen när vi åt fullkornscones med crème cheese.
Givetvis hade hon ätit först :)

Vi gjorde lite lösa planer om att åka till Ikea inom snar framtid, kommer att bli mysigt att provsitta soffor med Lilla M och äta middag i restaurangen alla tre.

Ännu en skojig sak att se fram emot!

'Light up the darkness'-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards