moibonita

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Nadine - 23 november 2012 11:19

Wiiiiee!!!!'
Vaknade utav frukost på sängen utav mitt hjärta.
Goda smörgåsar med massa pålägg, pepparkaksfil & färskpressad apelsinjuice och ett paket :D

Riktig mysstart på dagen <3

Fick även reda på att det var ett bord bokat på Jensens böfhus till oss, trerätters med deras goda queens delight som efterrätt.
Sen blir det bio, breaking dawn part 2!!! Som jag har längtat :D

Öppnade presenten ifrån mitt hjärta, blev så himla glad :D
Har velat ha en sådan i flera år men aldrig kostat på mig en sån själv ;)

Har fått fina sms från mina systrar, pratat med mamma & fått massvis med gratulationer både på Facebook & Instagram :D
Kul att veta att man är omtyckt och att folk tar sig tid att skriva en mening eller två!

Kärlek till er!

Nu ska jag duscha & tvätta håret så man blir snygg tills ikväll :)

Hörs senare!

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards