moibonita

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Nadine - 24 november 2012 07:14

En bild säger mer än tusen ord ;)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 24 november 2012 01:55

Hemma igen efter en underbar dag i Malmö med min man!
Blev bjuden på trerätters på jensens böfhus & breaking dawn på bio!!

Vi hann även med lite shopping däremellan, blev ett par nya skor till mig och ett par till mannen.
Mina är supersnygga!
Fodrade, höga vinterkängor med dragkedja på insidan. Svarta fejkskinn (?) tror jag att det är ;)

Middagen på jensens är ju för hävla god! Har ni inte ätit en queens delight där ännu så skriv upp det på eran todo list ;)
Det är en varm stor belgisk våffla med mjukglass, nötkross & chokladsås!
Skit i priset, den är värd varenda krona (69;-) såååå gooood!!!
Kolla bara på bilden, kan du motstå?

Vill skriva en rad till alla de som förgyllt min dag genom gratulationer, sms & samtal. Ni är guld värda!
Betyder så himla mycket, så tack än en gång :)

Hade kunnat skriva sååå mycket mer men detta blir ett snålt inlägg pga att jag ska upp om fem timmar om jag somnar exakt nuuuu.
Ska ju till gekås imorgon med la familia ;) och då måste man ha energi!

Så godnatt på er kära människor!
Myser ner i killens famn nu och somnar gott efter en helt otroligt fantastisk dag!

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards