moibonita

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Nadine - 15 november 2012 13:38

Nu sticker jag och fixar lite små ärende i stan.
Sen ska jag hem och hälsa på min syster som är sjuk idag :(
Och visst så blir man alltid lite bättre när någon man älskar kommer med fika & massvis med kärlek?
Jag tror det :)

Tror inte att Lucifer vill att jag ska lämna honom.
Han har följt min sida hela morgonen, från att sitta och kolla när jag tvättar håret till att ligga på min väska så att jag inte ska kunna gå hemifrån.
Min lilla gosboll.
Saknar honom redan -<3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 15 november 2012 12:00

Hade ju nyinvigning igår på jobb och blev bjuden på en himla god smörgåstårta utav chefen :)

Slank ner fint i magen tillsammans med lussekatter och små maglarpsbullar som vi bjöd på i butiken.

Riktig kanondag som uppskattades utav mååånga :)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards