moibonita

Alla inlägg under juli 2012

Av Nadine - 30 juli 2012 02:10

Just nu, alldeles nu har jag en ängel i mitt rum. Hon har långt svart hår och bruna glittrande ögon. Ett smittande skatt och en diamant vid ena ögat.
Vi har just sett en film och skrattat så mascaran har runnit och vi åt pizza tills det inte fanns mer plats i magen.
Hon är en ängel för mig, fantastisk på alla sätt och dyrbar som en sällsynt skatt.
Är så glad att hon ska bo hos mig dessa dagarna <3
Mosters lilla ängel....
Även fast det skiljer tio år mellan oss så är vi otroligt nära varandra ändå.
Hon vet mina innersta hemligheter och jag känner tillit att berätta allt för henne. Åter igen, så spelar åldern ingen roll, bara man älskar varandra ;)
Får se vad morgondagen har för skoj att bjuda på. Jobbar bara till 11,45 så vi har hela dagen tillsammans :)

Måste nog sova nu., alarmet ringer 6,45 imorgon bitti & jag behöver min skönhetssömn ;)

Nattinatt ZzzzZzzzZzzz.......

'Light up the darkness'-


Av Nadine - 29 juli 2012 14:39

Har haft en ledig och skön förmiddag med besök av mamma. Har städat & gjort fint i lägenheten för ikväll kommer Nicole och bor hos oss i några dagar :)

Har lagat hennes älsklingsrätt (iaf som vi lagar) så hon blir nog glatt överraskad när hon läser min lapp att det står middag till henne i kylen.
Om hon inte läser det här innan vill säga ;)
Kycklingwok med kokosmjölk & pasta.
Mmmm i magen..
Blir att hyra film ikväll och bjuda på glass dessert. Åååhhhh va jag längtar till ikväll.

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 28 juli 2012 23:01

Nu är pizzan färdig i ugnen och strax börjar filmen.

Det ska va gött att leva ;) .......

-Light up the darkness-'

Av Nadine - 28 juli 2012 21:33

Sista rasten på jobb och exakt en timme tills jag står utanför dörrarna och cyklar hem till mina pågar!

Blir nog mys i soffan med en film på, jag vill se en Disney så vi får se vad A är sugen på.
Annars då?? Jo,. TADATTAADAAA
Imorgon kväll kommer Nicole hem till mig, min systerdotter.
Hon ska bo hos oss i några dagar, ska ta med henne ut i olika parker och ta lite fina foton på henne :)
Hon är ju så vacker, 15 år och ser ut så, helt galet. När jag va femton hade jag inte ens upptäckt vare sig plattång eller foundation. Tur Facebook inte fanns då, thank you God!!

Nädå, ut och göra sista rycket innan stängning... :D

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 28 juli 2012 14:47

Lördag lördag lördag....
Det blir att jobba idag med, hade varit härligt att få spendera dagen med min älskling & mysa i solen men men jobbet kallar och jag är lika glad ändå.
Ser fram emot min lönecheck den femtonde ;)

Imorgon kommer min andra systerdotter, Nicole & ska sova hos oss ett par dagar. Kommer bli riktigt skoj att ha henne hos mig <3

Nu börjar jag om femton minuter så jag får bege mig mot jobb nu. Blir att sälja chips & cigg till hela trelle nu ;)


'Light up the darkness'-

Av Nadine - 28 juli 2012 14:38

Så blev klockan äntligen 22.00 och vi stängde dörrarna och larmade på.
Hämtade upp min hög gravida girl next door på film & chippa ;)

Shit va stor hon har blivit, tänk att ett litet barn växer i hennes mage. Helt otroligt. I september är det dags, skall bli kul att få välkomna det lilla livet till världen, lilla M <3

Snäckan hade varit & hyrt
A THOUSAND WORDS med Eddie Murphy. Trodde faktiskt att den skulle vara mycket bättre, men det kändes som en billig kopia utav min älskade CLICK med Adam Sandler.
Tur att "nörd-assistenten" var med i filmen, utan honom hade filmen floppat totalt. Nej mina damer & herrar det finns bättre filmer att hyra ;)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 27 juli 2012 14:36

Outfit för denna dagen :)
Neon färger gör en extra snygg när man är solbränd så då kör vi på det idag ;)

Av Nadine - 27 juli 2012 13:12

Gårdagen spenderades i en solstol i närheten utav Trelleborg, "skansarna"
Mycket trevligt, 20 grader i havet och mycket mera i luften. Vi trivdes med andra ord hjärtat & jag.
Fick tillbaka mycket utav min Ayia Napa färg ;), älskar att va brun & fräsch på sommaren, på vintern vill jag vara vit som Snövit.
Tycker att det ser hemskt ut de som ligger på solariet året runt. De som mer ut som orangea morötter än bruna Hollywood babes.
Usch nej, brun blir man på detta sättet och inte i ett cancer fyllt trångt svettigt solarie. Sen så är det ju såå super viktigt med solskydd!
Jag är alltid väldigt noga med hög solskyddsfaktor när solen är som starkast och lite lägre när solen inte tar lika mycket.
Hörde igår på stranden att några tjejer -i min ålder- att de aldrig har solkräm, utan den röda färgen omvandlas till solbränna efter någon dag. Och nej, det var inga blondiner!
Skrattade för mig själv och tänkte stackars dom. Hur dumma får man va? Och hur liten hjärna har man om man resonerar på det viset??
Klart man blir brun med solskyddsfaktor, jag hade 30 igår och fick färg ändå ;)
Aja, hoppas att nån snäll själ berättar det för dom innan läkaren på hudkliniken gör det.

Här kommer lite härliga strandbilder på oss :)

Ovido - Quiz & Flashcards