moibonita

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Nadine - 4 november 2012 11:19

Frukost på jobb!
Knäckebröd & ananasfruktsallad,
Gott & energirikt ;)

Klockan 15.00 slutar jag och då kommer mamma och hälsar på hos oss <3 lilla mamma <3

Vill bara hem till mina älskade...

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 4 november 2012 01:44

Mysgott

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 4 november 2012 01:42

När jag kom ut från en långdusch igårkväll så möttes jag utav detta bordet.
Tända ljus, mysbelysning och en gigantisk räkmacka fanns framför mina ögon.
Kände pulsen slå lite fortare och kollade blygt på min älskade A och log. Kände mig nyförälskad.
Kände lyckorus i hela kroppen, fjärilar i magen, rosiga kinder, hög puls.
Ja vad man än känner när man är lycklig så kände jag det!

Otroligt gott var det!
Och det tyckte Lucifer också, som fick en skål med fina räkor delade i små bitar. Njöt, kurrade och försökte charma oss på alla sätt och vis för att få flera små godbitar.

Riktig toppenkväll med mina älskade pågar <3

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards