moibonita

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Nadine - 16 november 2012 21:46

Har just suttit och pärlat färdigt lite smycken som jag ska skicka ner till Lilla E, mitt söta fadderbarn.

Har gjort ett matchande set med halsband & armband med en liten berlock där det står; made by love.
Det stämmer verkligen.

Sen så gjorde jag ett halsband sötvattens pärlor lookalike i lila,vit & rosa. Passar fint till klänningen som hon har på sig på fotot som jag fick.

Tror att hon kommer att bli himla överraskad och glad :)
Vilken tjej gillar inte smycken liksom?

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 16 november 2012 01:51

Både jag och hjärtat cyklade hem till min syster med familj för att hälsa på, baka lite & ta det lugnt.
Blev inget avancerat bakat men det betyder ju inte att det inte ska smaka ;)

Denna gången var inte orken på plats så vi gjorde pärlbollar.
Supergoda :)
Nästa vecka blir det antingen kanelsnäckor eller wienerbröd.
Wienerbröd har jag aldrig gjort så det skulle vart kul att testa men åh andra sidan, när tackar man nej till en nygräddad kletig snäcka?

Hjärtat skulle iväg och fixa några andra grejer så jag stannade kvar i många timmar därefter :)
Så länge att magen kurrade och det blev dags för middag.
Syrrans man körde iväg och hämtade kebabtallrikar nere i stan på en utav restaurangerna.
Sååå lääängesedan jag åt den och jag skäms inte för att säga att nästan hela landade i min mage ;)

Sen kom mamma hem, min älskade lilla mamma <3
Och då blev det svårt att sätta sig på cykeln och cykla hem, ville bara stanna kvar hos mina fina <3

Men bestämde lite nya planer inför nästa vecka så det känns himla mysigt.
Älskar er så mycket!!

Appråpå älskar, nu är det bara åtta dagar kvar tills vi ska till Gekås!
Wiiiiee, kollar deras blogg varje dag så det känns extra kul nu när de lägger upp nånting som man så gärna hade velat ha :)
T.ex den lysande julpingvinen, så söt!
Och alla som känner mig väl vet ju att jag älskar små söta pingviner.
Så om den finns kvar så är det stor chans till att den ligger i min kundvagn den tjugofjärde november ;)

Godnatt på er,
Alarmet ringer 07.00, snark ZzzZzzz

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards