moibonita

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

THANKS FOR NOTHING...

Av Nadine - 27 januari 2013 22:23

Inte så mycket speciellt som har hänt denna helgen.
Har bara tjänat pengar, sovit, haft ont i örat, ätit alvedon & städat...

Och eftersom läkare nuförtiden så ofrivilligt vill hjälpa ens trots att man har betalat dom så tänker jag inte slösa tid på att sitta i väntrummet och glo på väggarna.

När jag gick dit för tre veckor sedan så fick jag ingen hjälp, tydligen så är det fullt normalt att ha (nu blir det lite äckligt) rinniga, variga, ömma öron.
Gjorde ont i hela käken när jag tuggade och att sova på högersida var ingen bra ide, ooooont!!!

Dock så kunde inte denna nonchalanta "läkare/man i vit rock" förklara om det nu är så vanligt varför det bara var så i ena örat.
När jag frågade om en penicillinkur så fick jag svaret att det inte var möjligt, men jag kunde ta panodil, tre gånger om dagen tills det var över (?)!!
Thanks for nothing, can I have my money back? Typ...

Nej, Centrumkliniken i Trelleborg är ingen hit, dit sätter jag aldrig min fot igen!!

Trots dåliga odds så har lite mysigt tittat förbi ändå :)

Pizza/hemmakvällsgodismys hemma hos Mari med fam, kollade på den konstigaste filmen ever, the tall man med mrs biel/timberlake i huvudrollen.
Såg inte ens slutet för jag orkade inte sitta som ett frågetecken hela tiden.
Se inte den.. ;)

Mamma har även varit och hälsat på <3 vi har haft lite tjejsnack, lagat middag och myst med lilla Lucifer!
Pratat lite Osloäventyr och börjat längta lite mer :)

Love you my nearest and dearest!

'Light up the darkness'-


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards