moibonita

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Nadine - 27 november 2012 13:08

Gårdagens middag;
Ungsgrillad hel kyckling, jasminris, currysås & färska wokgrönsaker!

Det blev riktigt gott!
Speciellt att woka egna grönsaker än att laga frysta :)

Blir hungrig bara jag kollar på bilden :)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 27 november 2012 01:40

Imorse blev det mysfrukost hos grannen (Mari).
Det bjöds på goda mackor med massa pålägg och all slags dricka!
Mums mums va gott det var!

Efter lite snabbfix gick vi ner till köpcentrat och fixade lite ärende.
Jag köpte en ny pärlbox till alla mina pärlor, tre stycken långa linne från Gina och äntligen så hittade jag den otroligt vackra koftan på HM.!
Den som jag skrev om för någon vecka sedan när jag var på Emporia med mamma och de inte hade min storlek. Wiiie blev så glad!

Mari köpte lite kläder till Lilla M och andra förbrukningsvaror!
Och massvis med prat & åter prat ;)
Lånade Lilla M och bar runt henne på armen medans Mari körde vagnen.

Fick även vara smakråd på HM åt en kvinna som skulle ge ett beige/vitt set till en flicka
-du som oxå har en flicka, skulle du köpa detta i denna färgen?
Svarade att det är var min dotter men det skulle jag absolut göra!
Beige passar alla och med lite söta figurer på så passar det lika bra till flicka som till pojke :)
Kollade på Mari och flinade ;)
Kvinnan var tacksam för min hjälp och jag fick agera mamma för en stund, mysigt ;)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 27 november 2012 01:19

Här är bilderna som jag pratade om igårkväll/natt ;)

De första är presenter ifrån Mari med familj och de två sista är lite utav alla de fina sakerna som jag köpte på Gekås i lördags.

Och ja jag älskar kors & dödskallar så gissa om jag blev glad när jag öppnade mina presenter ;)
THANX AGAIN LVE :)

På onsdag ska jag storstäda lägenheten för att börja julpynta till helgen.
Klä granen, byta gardiner, fram med tomtar och packa in julklappar.
Ååååhhh va jag längtar!

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards