moibonita

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Nadine - 28 november 2012 19:51

Har storstädat hela dagen och dragit upp mina julsaker och pyntat hela lägenheten :)
Här är så himla fint nu!!

Tar en liten paus ifrån allt nu med varmchoklad & gille pepparkakor.
Julmusiken har gått på högvarv här hemma, otroligt mysigt!
Älskar EMD;s version utan Oh, Helga Natt. Ryser i hela kroppen när refrängen kommer.

Framför mig har jag ett berg utav
julklappar som ska packas in till alla de som har en speciell plats i mitt hjärta!

Bäst att börja så att man kan bli klar nångång ;)

Undrar vad som blir årets julklapp i år?
Alla har redan en iPad så det kan det inte bli ;) vad tror ni?

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 28 november 2012 12:43

58 DAGAR KVAR!

Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar min pojkvän!

Jag är så lyckligt lottad som hittade min livs kärlek vid så unga år!

Han blev min räddning, fick mig att glömma alla de människor som gått bakom min rygg.
Alla de som utnyttjat min vänskap.

Helt plötsligt var de inget värda jämfört med honom.
Allt jag behövde och ville ha fanns i honom!
Min älskade A!

Forever and ever boo <3

Ovido - Quiz & Flashcards