moibonita

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Nadine - 12 november 2012 16:31

Hemma igen efter min lilla shoppingtur, kan beskriva den med ett ord; regningaskitshopping.
När jag kommer en bit hemifrån så börjat det att regna..
Åååhhh sååå typiskt tänkte jag och cyklade så snabbt jag kunde för att inte bli alltför blöt & kall.
Väl framme möts jag utav en stor spegel som jag absolut inte skulle kollat in i.!!!
Håret var frissigt, trassligt och fruktansvärt fult.
Mascaran hade kletat sig och jag såg ut som om jag hade simmat dit..
Där försvann den lilla känslan av att man tyckte att man var fin idag :/
Blää för regn när ens regnkläder ligger på hatthyllan där hemma.

Gina hade inte så mycket som föll mig i smaken denna gången, eller så var jag kanske för snål ;)
Bättre att spara pengar än att slösa!
Köpte iaf lite smycken med kors på, ovanligt eller hur? ;)
Ett par tjocka svarta leggings, satt skitsnyggt :D *glad tjej*
En svart quiltad (?) kuvetväska, lite större modell, praktisk och snygg!
Sen så blev det lite vita örngott & en vit pläd på jysk.
Och lite hemmakvällsgodis ;)

Nu ska jag laga middag och mysa ner i soffan med min mysfilt och höra på när regnet smattrar mot rutan.
Mys mys <3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 12 november 2012 11:33

Idag tänkte jag cykla ner till köpcentret och göra det som jag gör bäst, shoppa ;) *glimten i ögat*

Behöver jeans, tunikor, underkläder mm.
Har ju lite skojiga äventyr framöver och då vill jag slänga på mig ngt nytt & snyggt.
Såååå Gina Tricot, gör mig inte besviken nu!! :)

Har nog glömt att berätta att den 19 december sjunger Magnus Carlsson julsånger i stans kyrka och självklart ska man dit!

Hoppas på snö i mängder så att julkänslorna sitter ute i fingertopparna när han sjunger.
Jag ska dit med mamma, mina två systrar och min äldsta systerdotter!
Mina änglar <3
Hoppas på att Mange sjunger;
Finns det mirakel.
Det är en himla vacker låt som ligger nära hjärtat :)

Nä nu måste jag snabba mig in i duschen så att hela dagen inte springer iväg ;)
Spotify på och pyjamas av :)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards