moibonita

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Nadine - 18 november 2012 14:19

Är så fruktansvärt förkyld och snorig idag, IGEN!
Har varit det från och till sen i somras och jag undrar om det någonsin kommer att ta slut, suck..

Det är det som är det negativa med att arbeta i butik, man samlar på sig så mycket bakterier från allt & alla att man egentligen kan sätta en skylt i pannan där det står, varsågod & hosta mig rakt i huvudet.

Usch nä, tror att det också har att göra med att jag har jobbat så otroligt mycket nu flera månader att kroppen aldrig hinner återhämta sig.
Så det är på gott & ont att tjäna mycket mycket pengar.
Aja snart har jag mått mitt mål och då kan jag ta det lite lugnare.

Men tills så länge så undrar jag om ni kan dela med er utav era mirakelkurer till mig?
Det skulle verkligen uppskattas!

Men förutom min envisa förkylning så mår jag hur bra som helst!
Mycket skoj som händer i mitt liv just nu och jag bara njuter <3
Nästa vecka fyller jag år & vi ska till Gekås, inte helt fel ;)

Men just nu ska jag diska undan dagens middag & bege mig till jobb.

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards