moibonita

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

FMF <3

Av Nadine - 23 januari 2013 01:15

Ja, jag vet att jag kan vara rätt så dramatisk ibland,.
Men det onda som finns inne i min kropp verkar inte försvinna hur jag än gör..
Jag har försökt att ignorera tankarna hela dagen och har faktiskt lyckats rätt så bra.
Men så fort ljuset släcks och det är tyst här hemma så fylls hjärnan av oro och dåliga minnen.
Jag har ingen som helst ro i kroppen till att somna,, igår natt somnade jag väldigt sent.
Hörde tidningsbudet i trappen och hen brukar väl komma nån gång runt halv fem tiden..
Inte konstigt att jag var trött vid tio tiden när jag gick upp...

Det bara känns så överraskande fortfarande, jag kan liksom inte riktigt förstå hur det kunde hända.?
Så jag ligger nätterna långa och funderar, tänker och filosoferar.
Jag blir inte klokare för det men vad ska jag annars göra?
Att försöka glömma är inte alltid så lätt..
Jag väntar fortfarande på den morgonen när jag vaknar och inser att allihopa var en mardröm., hoppet kan ingen ta ifrån en.

Imorgon är jag ledig, tänkte egentligen stanna hemma och ta det lugnt men jag ska nog hitta på något skojigt.
Kanske åka till Ikea, ut på långpromenad med min nikon, beställa hem kinamat eller något annat för att rensa huvudet.
Jag förtjänar det!

Får bita i det sura äpplet ännu en gång och svära på att aldrig göra om samma misstag igen!!

'Light up the darkness'-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards