moibonita

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Nadine - 5 november 2012 23:17

Har precis varit ute och tagit en kvällspromemad med min sambo.
Kallt, blött & ruggigt så nu har vi myst ner oss framför tv:n för att spela Alex Kidd på hans Playstation 3.
Galet kul spel, fanns att ladda ner online för lite småpengar.

Så vi kämpar, sliter & svettas här hemma för att klara alla banorna ;)
Mycket skratt och mycket skrik ;)

Sitter även och tänker igenom hela varuhuset på Gekås och skriver på min shoppinglista. Snart är det dags ;)
Mest för att köpa julklappar men oxå för att handla lite nytt & fint.

Vi åker dagen efter min födelsedag.
Hatar ju egentligen att fylla år men nu längtar jag faktiskt dit :)

Nu är det min tur att spela, hörs senare <3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 5 november 2012 00:11

Gulliga underbara fina älskade mamma <3

Mötte upp mig efter jobb och gav mig en liten present (till var och en utav hennes döttrar).
En vacker stentavla med en dikt, en nyckel och ett hjärta.
Med den vackraste texten!
Blev varm i hela kroppen, pussade och kramade åh tackade så mycket!
Lilla mamma, så mycket hjärta.

Nu står tavlan bredvid tv:n vid min fina fotoram med foton på min familj.
Kärlek gör sig bra med kärlek'

Tack min lilla mamma!
Jag älskar dig så!!

Ovido - Quiz & Flashcards