moibonita

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Nadine - 19 november 2012 21:17

Usch, förlåt mig..
När jag är sjuk så blir jag så himla dålig på att uppdatera och blogga av mig..
Ligger mest i soffan med mysfilten inlindad runt om mig som en söt liten mumie ;).
Var ute och gick en runda i förmiddags för att få lite frisk luft, kändes otroligt skönt att få svalka av sig i den friska vinden.

Förutom promenaden så kom Mamma och hälsade på och gav mig lite extra energi.
Precis som när man var liten så var det Mamma som skötte om en med kärlek & dylikt.
Lilla lilla mamma <3
Killen har lagat middag till mig, kyckling och grönsaker.
Hade inte orkat stå med middag själv så det var uppskattat :D

Nu ska jag leta fram en bok jag borde läst för lääänge sedan, Elsas Mode del 2!! ;D


'light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards