moibonita

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Nadine - 29 oktober 2012 15:02

Åh vilken underbar jag och mamma hade igår på EMPORIA.
Jag och mamma är immuna mot fullständigt kaos på köpcenter så vi hade riktigt skoj!
Såååå många affärer och så mycket fint att titta på.

Hittade en underbar stickad/glittrig tröja på HM.
Men de hade inga fler storlekar utav den så jag tog en "remember pic" så jag inte glömmer bort att kika runt efter den på andra HM butiker.

Efter några timmars shopping bjöd jag mamma på Röd Curry Gryta på en utav Emporias restauranger.
Riktigt j*vla gott!
Skönt att sitta ner och vila benen en stund.

Hittade en del nya butiker på varuhuset, tex bergqvist skor!
Lite skoj tyckte jag och var tvungen att ta en bild eftersom en utav mina närmaste heter det i efternamn ;)

Köpte två par snygga skor inne på skopunkten/din sko.
Ett par finare skor med lågt skaft, mellanhög klack och en fejkdragkedja där bak.
De andra var ett par bastanta helfodrade vinterkängor. Varma som attan :)
Fick även ett presentkort på 200;- när man handlade över 200;-,
blev så glad :)

Köpte även en stickad gammalrosa tröja inne på Gina, har en likadan i vit och den älskar jag. Kan ha den till vilka brallor som helst ;)

Träffade även på min syster med familj :) blir så himla glad när jag stöter på mina älskade helt oväntat <3
Kärlek till er!

Vi tog bussen hem vid 17 tiden och lyssnade på spotify hela vägen hem och pratade gamla minnen och skrattade <3 lilla älskade mamma.

Resten utav kvällen spenderades tillsammans med min älskling i soffan.
Ihopflätade i varann <3

En dag jag sent kommer att glömma..

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards