moibonita

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Nadine - 24 oktober 2012 21:26

Mysfrukost framför tv:n på min lediga dag! Känner verkligen att mina rosenrotpiller ger mig så mycket energi, kanske ren inbillning men jag är full av liv ;)

Sen så var min älskade mamma på besök för någon timma sedan <3
Smidde lite planer om att både åka till Gekås/Ullared och att åka över till köpenhamns tivoli när de har julmarknad/skyltning.
Vet inte vilket av det som jag ser mest fram emot, men mysigt kommer det att bli ;)

På söndag ska jag & mammi besöka Malmös nya stolthet; EMPORIA.
Med över 200 butiker!!!
Galet många shoppingställe att bränna pengar på ;)
Ska nog köpa ett par vinterskor iaf sen nöjer jag mig!

Nu ska jag fortsätta på min shoppinglista ala gekås ;)

Blir även att kolla in kalla fakta dokumentären om HM.
Man är ju delvis medveten om att något ligger fel till. En topp för 79;- låter lite för bra för att vara sant!
Men sen så är ju även kvalitén därefter..
Ska bli intressant att se iaf hur de behandlar människor i andra länder för att kunna sälja så billigt som de gör.

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 24 oktober 2012 13:21

Två månader till julafton och jag shoppar nya julgardiner på nätet.
Hittade några supersöta panellängder med massa tomtar på.
Klickade även hem ett glöggset och lite nya julhanddukar.
Ser fram emot paketet :)

Julen smyger sig på och jag längtar som ett litet barn efter den första snön.
Längtar efter långa snöpromenader i iskall kyla, minusgrader, tjocka vantar och min nya vinterjacka.
För att sedan gå hem, sätta på lite julmusik, mysa ner i soffan med mysfilten och dricka varm choklad.

Detta året ska vi åka över till Köpenhamns tivoli och gå på deras stora fina julmarknad/skyltning.
Åååhhh va jag längtar!!!

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards