moibonita

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Nadine - 1 oktober 2012 20:33

Har spenderat en härlig solig dag tillsammans med min andra halva A.
Har både hunnit slänga saker på tippen, handlat lite gipsskruvar, satt upp dekorlister, ätit god middag och bara myst och skrattat!
Älskar livet när det är såhär!

Min storasyster T och hennes ena dotter N kom på besök, blev så himla glad! Och fast de bara var här i 30 minuter så räcker det för att man ska känna så mycket glädje och kärlek!
Gjorde min dag tusen gånger bättre.

Just nu tar jag en paus i städandet med varm choklad och katten i knät.
Kärleken min kollar på MFF i rummet bredvid, de leder just nu (2-0) så hans glada skrik hörs nog i hela byggnaden.

När mamma & systern med familj var på gekås i helgen så skickade jag med en liten shoppinglista och högst upp stod där; SVART SCARFS MED DÖDSKALLAR.
Så mamma min som är så otroligt kärleksfull och omtänksam gick varuhuset runt (omändrat & delvis nybyggt) för att hitta den till mig. <3
Gissa om jag blev glad när hon kom hem till mig med den.!!
Mitt glädjeskrik var nog lika högt som A i rummet bredvid ;)
Har velat ha en sådan under så lång tid nu men inte hittar någon så lyckan var enorm igårkväll :D
(tack mitt lilla Gull)

Nä nu får jag fortsätta med disken,.
Sen blir det nog xfactor på TV4 play ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards