moibonita

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Nadine - 20 oktober 2012 14:50

Beger mig iväg till jobb nu med mina fina armband <3

Har man en tråkig arbetsuniform så får man snygga till den med lite färg & bling bling ;)

Det blåa armbandet med ett kors på fick jag utav Mari i present bara sådär :) så jäkla gulligt utav henne!
Fyller ju inte år förens om 1,5 månad ca. Hon vet att jag älskar kors så detta satt mitt i prick!
Tror en liten tanke från hon var att man ska aldrig sluta tro, alltid hålla sin dröm vid liv!
Kan ju inte påstå att jag är supereligiös men visst vill man tro på något. Och det är just därför som korsen har en speciell mening i mitt liv!

Så tack igen min sötnos om du läser detta inlägget <3

Nuuu brinner det i knutarna,...

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 20 oktober 2012 13:19

Vilken härlig morgon jag har haft!
Direkt upp från sängen till A famn för att kolla på; Snow White And The Huntsmen med Kristen/Bella i huvudrollen.

Har ni inte redan sett den så se den!
Älskar ju sådana här filmer som kan förknippas med Harry Potter & Narnia.
Fantasifilmer, fyllda med action och magiska platser. Hade dock velat ha lite mera kärlek i filmen, men det är ju sådan som jag är!
Men WOW vilken film!!

Kände sådan enorm lycka av att ligga i min älskades famn!
Har längtat så länge efter att filmen skulle komma på dvd. Kom ju aldrig iväg när den gick på bio (jobbade konstant).
Så två härliga timmar nerbäddad i soffan med min älskling tättintill är precis vad jag behöver för att klara av denna dagen på jobb!
Börjar ju på mitt fyra-pass-i-rad nu i eftermiddag.
Lördagskväll, söndagsmorgon, söndagskväll & måndagsmorgon.

Känner mig riktigt laddad nu när jag har fått en rejäl dos med kärlek nu på morgonen!

Och till den anonyma som undrade vad jag skulle ha alla pengarna till, eftersom jag jobbar så mycket så är svaret; 'en sak i framtiden'.
Mer får du inte veta eftersom jag inte ens fick veta ditt namn ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards