moibonita

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Nadine - 3 oktober 2012 22:40

Här är resultatet på min nya hårfärg!
Kan väl säga att jag är nöjd, gillar inte den skarpa färgen som håret har de första veckorna :/ och jag gillar inte att färgen kommer ända in till hårbottnen.
Så om två- tre veckor är jag nog helnöjd ;) men jag är inte bitter :D
Funderar på att lägga i lite bruna slingor, men vi får se ;)

Brukar färga mitt hår fyra, fem gånger om året ca, klipper det desto oftare.
Många färgar det en gång i månaden men då ser det ju ut som svinto till slut, och vem vill gå runt med en svintotuss på huvudet?
Inte jag iallafall...

Tycker att det känns så himla ovant med att va så ljus, hade ju min "mörka" utväxt i flera månader så jag vande mig vid det.
Nu känns det som ja jag vet inte vad, att jag har en glödlampa som lyser på huvudet.
Men som sagt, man får låta det gå någon vecka ;) och jag har inte bråttom..

Annars idag så har jag fått gjort det mesta på min lista och lite till..
Imorgon tar jag mig an CV skrivande och jobbsökande för det hann jag inte idag. Fick lite nya idéer under dagen som gick om hur man kan lägga upp det istället för att vara så traditionell och vanlig.
Och är det ett ord som jag hatar så är det vanlig. Vem vill vara det?
Man vill väl vara unik och sticka ut?
Får se om det kommer bära eller brista men jag tror att det kommer att bli awesome ;)

Godnatt på er <3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 3 oktober 2012 18:09

Just nu...

Silver ljusblond. 522. Schwarskopf.

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 3 oktober 2012 11:47

Idag står det mycket på schemat, så mycket att jag blev tvungen att skriva upp allt så att jag inte missar något.

Älsklingen är i skolan idag så det blir jag, katten & spotify hela dagen lång.

Mycket som ska göras så det är lika bra att flytta sin stora rumpa från soffan och börja göra lite nytta ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards