moibonita

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Nadine - 27 oktober 2012 16:20

Om en liten stund ska jag bege mig till en vän och agera fotograf på hennes maskerad/halloweenfest :D

Givetvis är jag oxå utklädd, men inte allt för mycket.. ;)
Ikväll ska jag vara en black ballerina :)
Jag har glitter överallt och mitt hår har aldrig varit så glammigt ;)
Hade egentligen beställt en dräkt på nätet men de gjorde fel och skickade en i stl L till mig ;(
Och den satt inte alls bra,. Så jag fick sätta mitt kreativa huvud i fart och komma på något nytt :)

Jag är nöjd, glittrig, söt och lite nervös ;) blir många gäster på hennes fest och där ska jag springa runt med min nikon och agera paparazzi.
Men jag gillar att möta nytt folk så det ska nog gå bra :)

Wish ME luck :)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards