moibonita

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Nadine - 6 oktober 2012 21:06

Har precis vinkat hejdå till min underbara mamma som var hos oss och åt middag!

Bjöd på det som jag lagar bäst;
Chilli/vitlök marinerad fläskytterfile, hasselbackspotatis, smörstekta champinjoner, grönsallad & chillibea!

Blev succé!!
Älskar att passa upp och bjuda de som jag älskar mest på riktigt god mat.
Blev mycket prat och mycket skratt <3
(älskar dig så min fina lilla mamma)

Nu sitter jag nerkrupen i soffan med myskläder och min rosa Lisebergsfilt och kollar lite på tv;n.
Har så himla ont i båda öronen nu,
det är garanterat öroninflammation, dubbelsidig..
Har ont ända ner till käkarna, när jag tuggar och när jag ligger på sidan. Usch, blir nog att besöka vårdcentralen på måndag.
Hade hoppats att jag skulle slippa men det blir inte bättre så då får man ta sig dit.

Imorgon blir det ännu mera jobb.
Hejja hejja mig & mitt lönekonto ;)


'Light up the darkness'-

Av Nadine - 6 oktober 2012 01:54

Nya numret damp ner i brevinkastet igår. Har bara hunnit skumläsa sidorna men fastnade för det här;
41 saker jag älskar med hösten.

Satt och smålog för mig själv och la till nr 42 på listan.
Jag fyller år!
Den 23 november blir jag äldre ;)

På min lediga dag på måndag ska jag mysa ner i soffan med filt och massa kuddar och läsa i lugn och ro.

Försökte läsa lite innan jobb idag men min lilla Lucifer gick upp och la sig i min famn så då åkte tidningen åt sidan. Myser hellre med min lilla pojke innan jobb <3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 6 oktober 2012 01:43

Hämtade ut ett paket från Nelly tidigare idag på jobb och ack så besviken jag blev :/
XS brukar inte vara några problem för mig men de snygga skinnbyxorna som jag beställde i XS fick jag inte ens ovanför rumpan...
ARHGGGGHHHH #%##^##
så arg jag blev!
Jag ville ju ha dom och nu är de slut i alla storlekar och färger...
Iochförsig har jag en väldigt stor rumpa men detta var ett skämt..
Skorna som jag beställde i stl 41 var för stora?!?!! Va fan liksom!?
Endast ett par passade, självklart de dyraste och med högst klack ;) haha

Har till måndag på mig att bestämma mig sen skickar jag iväg paketet.

Ska försöka sova nu, ska jobba imorgon bitti men jag har så himla ont i örat att jag nästan gråter ;'(

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 6 oktober 2012 01:32

I torsdags var jag, mamma. Storasyster T & hennes äldsta dotter på smyckeskurs här i lilla staden.
Riktigt mysigt med pärlor i miljontals.!!
Köpte hem ett litet lager så nu kan jag fortsätta med mina fina skapelser i soffan oxå ;)

Gjorde tre stycken armband.
Väldigt basic, med gummiband och knutar. Men man får ju börja någonstans ;) nästa gång ska jag pröva på något mycket svårare :)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 6 oktober 2012 01:26

I torsdags var det kanelbullensdag och självklart bjöd jag mitt hjärta på goa snäckor fr bonjour och gott kaffe till det. Själv drack jag varmchoklad och lite så där över mycket -det rinner över- grädde.. Men mmm va gott det var :D

Nästa vecka börjar dieten igen..
Hårdbantning och mycket träning!!

Måste bli frisk bara, känns som öroninflammation i mitt högra öra ;( får nog kolla upp det först.
Har haft ont i mer än en vecka nu men inte tänkt mer på det, det går väl över typ. Men just nu gör det så ont att jag inte vet var jag ska bli av :'(
Aj aj aj,,,

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards