moibonita

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Nadine - 13 oktober 2012 13:00

Vaknade tidigt imorse utav regnet som skog hårt mot fönstret. Men eftersom jag är ledig idag så somnade jag om och gick inte upp förrän kl 10,15.
Så nu är jag pigg som en lärka och kan vara uppe ett helt dygn nu. ;)

Blev en lång frukost i myssoffan med ett glas mjölk och en goodlife bar.
Kände mig lite småsur eftersom jag ska mysa med min syster idag & hennes två änglar nere i parken för att mata fåglarna. Och kollade man ut så forsade regnet ner från himlen, suck,!
Lär ju inte vara några fåglar framme när det är sånt busväder.
Nåväl tänkte jag, vi får göra det bästa utav saken men först måste jag duscha.. Kommer ut från duschen och solen skiner och jag brister ut i glädje, THANK YOU LORD!! ;)

Så nu har jag samlat ihop dagens outfit!
Och med lycka hänger jag undan min varma jacka och tar fram skinnjackan en sista gång!

Om en timme ska vi ses så det brinner i knutarna som min fina mamma brukar säga ;)

Hjärtat hade någon överraskning på gång till ikväll så man är ju lite nyfiken ;)

Underbara lördag!
Vad har jag gjort för att förtjäna så mycket glädje?

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards