moibonita

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Nadine - 14 oktober 2012 12:57

Oj oj oj säger jag bara!!!
Skrattade så att ögonen tårades igår..
Glädjetårar och hysteriska skratt i mängder när jag, syrran & hennes två änglar var i Stadsparken igår och matade fåglarna.

Vi köpte två stora limpor med rostebröd och lite god fika till oss nere i matbutiken på köpcentrat.

När min systerdotter slängde ut en massa brödbitar från handen så såg man tuppar, hönor, gäss, kalkoner springa mot oss som att deras liv stod på spel. Dom såg helt galna ut, med detas fjädrar på huvudet som guppade upp och ner i luften ;)

När kalkonerna kom så vågade tom syrran mata dom med händerna!! Och efter ett tag så vågade jag oxå ;) tur storasyrran visar mod så att även lilla jag räckte fram handen med en liten brödbit och lät en stor bjässe gå fram med siktet inställt på min hand.
Skrek till när den snabbt norpade i sig den.
Det gjorde inte alls ont men man blev ju helt nervös och det blandades med lite obehag ;) men han var snäll så vi fortsatte att mata honom så :)

Var iväg flera timmar och bara skrattade och hade skoj!

Väl hemma sedan mös jag och hjärtat ner i myssoffan och kollade på Pearl Harbour. Ihopflätade i varandra med lite gott kollade vi på halva filmen sen började ögonlocken att hänga så vi stängde av och gick och la oss istället!

Somnade med ett leende på läpparna efter en helt fantastisk dag tillsammans med mina älskade familjemedlemmar <3

Nu ska vi bege oss iväg till Höllviken för att kolla på fotbolls cup som min näst minsta systerdotter ska spela i.

Vädret är lite ruggigt så det blir paraply och varma kläder!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 14 oktober 2012 12:39

Såhär blev gårdagens outfit på mig ;)

Älskar att klä upp mig när man ska iväg och träffa personer som man älskar <3

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards