moibonita

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Nadine - 8 oktober 2012 23:24

Kollade igenom lite fotografier som jag har liggandes på datorn och hittade dessa två.
Det vänstra är taget i Alanya 2007 & det högra är taget i Ayia Napa nu i somras.
Tillbaka på den tiden vägde jag knappt något alls. Tror om jag inte minns fel att jag vägde 58 kg till mina 176cm.
Väger ju som sagt några kilo extra nu..

Blev av med en del under min detoxkur men tyckte att fettet försvann från de ställena som redan är smala
(?) så även fast jag gått ner i vikt så syns det inte alls tycker jag.
Kläderna sitter lösare men spegelbilden är densamma.
Och det är ju spegelbilden som man går efter. Finns inget ärligare än den.

Ska verkligen börja träna när detta skitet är över (förkylningen, öronen mm). Får beställa hem lite nya träningskläder så känns det lite roligare att sätta igång.

Appråpå ingenting så har jag ett fruktansvärt tryck över bröstkorgen, gör så ont att det faktiskt trillar tårar längs mina kinder.
Det känns som att någon står ovanpå mitt bröst och hur jag än ligger/sitter i sängen så försvinner det inte.
Har så ont.. :'(

Skulle ju egentligen gå till vårdcentralen idag men jag struntade i det. Delvis för att det kändes bättre (ren inbillning) men sen också för att jag hatar sjukhus, doktorer mm.
Har bara fått negativa erfarenheter utav det så ett slag under bältet nu är ingenting jag orkar med.
Tänk om han hittar något annat?
Tänk om min stora skräck skulle bli utblottat där i läkarrummet?..
Så jag stannade hemma och tänkte att förr i tiden fanns det ingen hjälp och de fick stå ut med skiten tills det gick över.

Kan låta j*vligt löjligt men alla har vi något som vi avskyr.

När man fyller 23 blir man kallad till gynekologisk undersökning, de kollar livmoderhalsen för cancer typ.
Åter igen..
Panik och nu ännu värre, NAKEN på en brits med benen högt uppe bland stjärnorna. Men det gick bra!
(peppar,peppar ta i trä)
Var så stolt över mig själv att efter besöket så gick jag ner till sportaffären och köpte ett par 900;- fred perry skor!

Nä nu orkar jag inte skriva mer fast jag gärna vill. Gör så ont när jag andas att jag inte vet vart jag ska ta vägen..
Sov så gott på er

'Light up the darkness'-


Ovido - Quiz & Flashcards