moibonita

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Nadine - 10 oktober 2012 12:03

Var som sagt hos örondoktorn igår, ingen öroninflammation men svullna och röda trumhinnor. Så det blev det klassiska; virus!!!
Ååååååå! varför bryr jag mig ens om att gå dit?
Det hade jag kunnat lista ut själv och sparat mina pengar.
Jag hade sluppit ge mig ut i ösregnet också.

Nåväl nu är det gjort. Sen kan jag väl inte påstå att jag gjorde så mycket mer den dagen.
Sov, vilade i soffan med min mjuka filt & kudde.
Tror för övrigt att jag börjar få (?) ögoninflammation...
Geggiga ögon, rinner hela tiden och emellanåt så känns det som att jag vill klia itu dom. Blir det värre så måste jag till doktorn.. Antar jag..

Ringde och friskanmälde mig så ikväll blir det no makeup on.!!!
Inte likt mig, gick inte ens en enda dag på gymnasiet utan smink.
Men jag bryr mig inte om vad folk tycker så det kan ju kvitta.

Ligger förtillfälligt bredvid en underbar lurvboll i sängen som kurrar och spinner. Min lilla älskling..
Vill aldrig gå härifrån.. ?

'Light up the darkness'-



Ovido - Quiz & Flashcards