moibonita

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Nadine - 9 oktober 2012 10:14

Efter att ha haft en utav de sämsta nätterna i mitt liv, sömnmässigt så ringde jag till vårdcentralen imorse.

Och på grund utav febern så fick jag ta en karensdag idag :/

Så jävla typiskt.
Har jag jobbat så mycket så får jag slänga ut pengarna på sjukdagar, läkarbesök och medicin....
Fast jag vet ju egentligen orsaken till allt det här. Jag menar det finns ju tydliga samband i det hela.
Från junimånad tills nu har jag jobbat så mycket att jag har åsidosatt mig själv och min hälsa.
Man behöver vara ledig och ta det lugnt. Inte stressa så som jag har gjort. Jagat efter alla extrapass och haft tolv dagar i ras pass.
Men nånting säger mitt att snart så händer något, det oroar mig.. Och därför känns det så bra att ha ett rejält sparkonto.

När jag kommer hem från läkarbesöket så ska jag bygga en borg utav mina kuddar, sjunka ner och vila ögonen. Sova om jag har tur.

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards