moibonita

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Nadine - 19 oktober 2012 20:03

Idag får man passa på att njuta och äta gott för en vansinnes låååång helg väntar mig på jobb.
Men men ;) cash is king & jag ska ta tronen!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 19 oktober 2012 19:57

Ååhh va jag och älsklingen har slitit idag uppe i hans lgh. Det enda som finns kvar att göra innan den läggs ut på hemmet är att städa en sista gång.
Den är så himla fin nu!
Och minns ni att jag för ett tag sedan berättade att A kaklade köket, första gången sådär ;)
Här är en smygbild på köket..
Jag älskar resultatet!!
Så vill vi ha det i våran nästa lägenhet!

Annars så har vi hunnit käka middag, currydoftande fläskfilégryta med ris.
Nam nam. Luktar curry i hela trappen ;) wooops!!..

Snart börjar xfactor, HEJA MALCOLM & JEM!! Måste snabba mig att fixa fram lite fredagsmys ;) hörs!!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 19 oktober 2012 14:18

Lagade himla god korvstroganoff igår... Mmmm rakt ner i magen ;)

Brukar alltid ha maten färdig till min älskade A när jag är ledig och han kommer hem från skolan.
Idag blir det currydoftande fläskfilégryta med ris!

Men först blir det några timmar i hjärtats gamla lägenhet.

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards