moibonita

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Nadine - 26 september 2012 16:21

På väg ut en runda i mina röda gummistövlar.
Och som mamma sa;
Det finns inger dåligt väder, bara dåliga kläder!

Är man väl förberedd kan regnet vara lika underbart som solen i juli månad!

Ps. Detoxen gjorde susen ;P Ds.

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 26 september 2012 00:28

Kolla in detta vackra bäddsetet som jag klickade hem från jotex hemsida.
Fick riktiga myskänslor utav denna bilden, shabby chic goes poetry grey..

Kommer att passa så fint på våran dubbelsäng som vi ska inhandla efter att vi köpt större boende. *längtar*

A och jag har väldigt lik smak.
Vi har redan bestämt hur vårt master bedroom kommer att se ut, så vackert! Synd att ni inte kan se in i mitt huvud.
Eller tur är väl det ;) det är ju ett sovrum vi pratar om, where the magic happens osv ;) Vi lämnar den biten...

Alla som känner mig väl vet att jag älskar texter, dikter, citat, budskap mm. Min stora passion här i livet!
Och de gråa örngotten är så nadiiiine så jag köpte två stycken. Passar ju utmärkt ihop med det andra.
Och texten är ju så himla fin <3

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards