moibonita

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Nadine - 22 september 2012 14:42

Taco innan mitt kvällspass på jobb!

Imorgon väntar en lååång dag med 7,45-22,15 på schemat!!
Men allting går och går det inte så går det ändå ;)

Min lilla katt är så fin när han ligger och sover på sin borg i köket.
Just nu vaknade han utav regndropparna som studsade in på honom. Kollar misstänksamt på de som kommit på fönsterbrädan,..
Så himla go, finaste jag sett <3

Nä, nu är det dags att ta på sig gummistövlarna och traska ner till jobb!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 22 september 2012 00:58

Klädsel för kalas hos min syster
och hennes yngsta dotter.
Gina Tricot från byxorna och upp till läppglanset ;)
Trots varierad kvalité så älskar jag den butiken! Suck!... <3

Håret blev inte alls som jag ville ha det så det hamnade i en toffs på huvudet istället.
Handlade hårfärg idag men helst ska man ju ha tid att färga det oxå..
Får väl bli om 9 dagar, när jag är ledig igen! Tills dess får jag stå ut med min utväxt och se glad ut!

'Light up the darkness'-

Ps. ÄLSKAR ER MIN FANTASTISKA FAMILJ, SOLEN I MITT LIV!! Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards