moibonita

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Nadine - 7 september 2012 16:32

Ut och tänka bort alla mina dumma tankar på en låång promenad.
Sen stänger jag in mig i min lägenhet, drar filten upp till hakan och kollar på tv ända tills denna dagen är slut.
Låter tråkigt men jag orkar inget annat, måste samla nya krafter för att komma på plan D, tur alfabetet har många bokstäver.
Annars hade jag varit körd för längesedan.. *ler*

Känns tufft men man ska aldrig ge upp sina drömmar..

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 7 september 2012 15:03

Gårdagens middagar förutom frukosten som bestod av fil & blåbär.

Denna dieten har verkligen gett resultat. Midjan har blivit mycket mindre, vilket var huvudanledningen till att jag började.
Det känns riktigt skönt! Jag HATAR "kärlekshandtag", det är nog det äckligaste som finns.
Finns det något fulare än när fettet väller ut över jeanskanten?
Tror inte det..

Om en månads tid så börjar en ny termin på ett träningsställe som jag ska börja på. Där kan man träna över tjugo olika pass som zumba, aerobic, pilates mm.
Längtar som ett djur!!
Efter ngn månads tid där så kommer reslusten att synas :D och med en bra kost till så kommer jag att få en superkropp!

Det enda negativa är att alla mina byxor har blivit för stora :( inget sitter bra längre, det blir tights nu framöver.

Men det är värt det, jag handlar gärna nya kläder, haha.. ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards