moibonita

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Nadine - 14 september 2012 01:22

Idag duschade jag min lille buse, inget han gillar speciellt mycket men den minuten i duschen får han acceptera ;)

Eftersom han är så långhårig så tar det ett tag innan han är torr och finkammad igen.
Stackaren började darra så jag bar upp honom i min famn så att solen sken in genom fönstret på honom.
Han njöt och somnade efter en stund <3 <3 och när han vaknade var han torr överallt :)

Nu ligger han nere vid mina knä och sover, snarkar lite då och då.
'hela familjen samlad'
Älskar min lilla katt så himla mycket!

Imorgon efter jobb så åker jag, Mari & Lilla M in till malmö och svågetorp.
Det blir; Biltema, IKEA, Rusta, Babyaffären, Djuraffären och sen blir det säkert en chinabox på det ;)
Vår standard middag när vi är ute och äter, men det är ju så himla gott!!

Måste skriva lista innan jag glömmer ngt, får bli till frukost!
Nu måste jag sova, klockan ringer 06.50 Nattinatt på er!

Av Nadine - 14 september 2012 01:05

Min älskade Mari fyllde 27 år i tisdags, nu är hon två år äldre än mig ;) hehe..

Efter jobb stack jag iväg och köpte både det ena och det andra för att uppvakta henne rejält.
Att se hennes chockande och lyckliga blick när hon öppnade dörren var värt allt!
För där utanför hennes dörr stod jag med hjärtformade röda ballonger, två paket, en bakelse i kartong och en blomsterbukett :D

Vi brukar ge varandra det där lilla extra :)
När jag fyllde 25 förra året tex så uppvaktades jag med frukost på sängen och nybakade krämiga muffins. Något år innan dess fick jag en hel tårta på min dag som hon hade köpt på ett bageri :)

Bjöd på lite ja må du leva ute i trappen innan jag fick komma in :D

Hon är en fantastisk stödpelare i mitt liv. Jag är ingen lätt person att 'leva med', de som känner mig på riktigt vet min kamp jag har inuti mig. Det är svårt att förklara just nu men jag ska återkomma till den punkten lite senare.

Vi beställde hem pizza och hade riktigt trevligt innan vi åkte iväg för att se VM kval med Zlatan i huvudrollen.
Mari & Lilla M fick stanna hemma och mysa.
Matchen slutade 2-0!
Galen glädje spred sig på läktarna när Sverige gjorde mål!!!
Zlatan är verkligen pojken med guldbyxorna ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards