moibonita

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Nadine - 2 september 2012 21:35

Lite bilder från dagens kalas hos pojkvännens mamma.
Väldigt trevligt & gott ;)
Eftersom hans mamma hade lagat sin egen potatisgratäng dvs utan tillsatser, konserveringsmedel & förtjockningsmedel så vart det bara potatisen & grädden som var no no så tog jag lite till laxen.
Och när man INTE ätit kolhydrater på fem dagar så känner man verkligen skillnad. Kände mig uppjäst, äckligt mätt & sömnig!! Kolhydrater bara förstör, usch säger jag bara!!

Däremot så blev det inget surdegsbröd, snaps, öl, cider eller läsk för min del. Med bara några centiliter sprit i kroppen så förstör man en hel veckas fettförbränning!!
Och det vill jag verkligen INTE!
Så tänk på det alla ni som baaara ska ha ett glas till maten!

Tårtan var himmelsk och A sa att den var för god för att avstå ifrån så jag tog en smal bit. Mmmm hallonformage i tårtan, väldigt gott!
Den hette 'drömtårta' och det kan jag nog hålla med om ;)

Efter kalaset cyklade jag, pojkvännen och hans bror ner till vångavallen och kollade på TFF & ASSYRISKA. Matchen slutade 3-2! :D
Viktiga poäng för att inte trilla ner i division 1.

Nu kollar vi på ZLATAN när han briljerar i PSG. Han har redan gjort två mål, inom tjugo minuter tid! Galet!! ;)
Av med hatten för honom!!

Efter det ska vi kolla på Battleship, både A.Skarsgård & Rihanna är
med i filmen, kan ju bara bli bra då ;)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 2 september 2012 14:03

På väg till A mammas kalas..

Fick tillfälle att använda mitt fina halsband som jag fått utav min storasyster M <3
Supersnyggt!!!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 2 september 2012 13:59

Igår var min älskade mamma på besök med en liten present :)
Längtar tills jag får användning utav den, en hemlighet än så länge ;)

Äggröra & kalkon till frukost, börjar vänja mig nu att va utan bröd :)

Blev en timmes powerwalk innan lunchen som bestod av kyckling, champinjoner & grönsallad.

På kvällen blev det grönsaksdipp med egen dippblandning. Utsökt!!
Sambon åt chips till, krispade riktigt gott i hans mun men jag tänkte bara på mitt mål och tuggade vidare på mina morötter ;)

Nu ska vi iväg på kalas hos A mamma. Så det brinner i knutarna ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards