moibonita

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Nadine - 15 september 2012 10:18

Började morgonen med varm choklad och julmusik!!
Så mysigt, hade velat ha snö och minusgrader nuuu!!!

Åt mackor till frukost och det var nog sista gången! Usch så degigt och fluffigt i munnen :/ går nog tillbaka till min fil & äggröra :D

Nu ska jag trolla på mig ett vackert ansikte så att jag kan cykla iväg och hämta min systerdotter.
Ska ju bjuda henne på bio och annat mysigt <3
Så nu brinner det i knutarna, som mamma brukar säga :)

Hörs senare!!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 15 september 2012 00:18

Har haft en supermysig dag med min fina Mari & självklart Lilla M på svågetorp!
Blev allt från babyfiltar på Ikea till mopedbatteri på biltema :)

Fick handlat allt jag behövde och lite till ;)
Så nu har jag nytt batteri till mopeden, ny cykelkorg, tyglappar till mina söndriga jeans, nya vispskålar & en härlig kattställning till Lucifer!
Lägger upp en bild på ställningen imorgon, tyckte den var himla fin och den är han värd <3

Vi har nog ätit som aldrig förr idag!!
Klagade hela vägen hem som en grinig treåring att jag hade ont i magen och varför Mari inte förutspådde detta(!) men hon lät mig gnälla och skrattade mest åt mig ;)
Man har ju sig själv att skylla om man trycker i sig två middagar & fika på mindre än 3,5 timmar (!!!)

Förutom min magvärk så hade vi fruktansvärt roligt, som vanligt :)
Och jag passade på att köra runt Lilla M i vagnen.
Hon såg så himla nöjd ut när hon låg och nannade i vagnen.
Hon hörde mammas röst skratta & skämta så hon bara kopplade av och sov så gott.

Fler sådana här dagar tack!

Nu tänkte jag sätta igång spotify, dra filten upp till hakan, lyssna till Melissa Horns ljuva röst och drömma mig bort!

Imorgon ska jag kidnappa systerdotter nummer tre och bjuda henne på mat & bio. Vi ska se ICE AGE 4 här i "stan".
Blir säkert lite shopping innan dess ;)
Kommer bli himla skoj att överraska henne, mosters lilla ängel <3

Nattinatt på er!

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards