moibonita

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Nadine - 1 september 2012 11:58

Myser med min lilla älskling i soffan och försöker bli av med huvudvärken..

Jag hade en fruktansvärd mardröm inatt ;(
Vaknade kl 06.10 i panik, det gör alltid så ont i en även fast det bara var en dröm att ens familj far illa. Blev gråtfärdig, gick upp, pussade min katt och la mig sedan tätt intill min älskling och lyssnade på hans hjärtslag.
Terapi för själen att ligga i någons famn och känna deras hjärtslag mot kinden. Somnade nog om rätt så snabbt för jag minns inte mer än att jag tänkte på hur fin min älskling är!

Ibland undrar man var dessa tankarna kommer ifrån när man drömmer?
Det ska ju tydligen vara känslor, upplevelser & tankar som har följt med en under dagen. Undermedvetet.
Hoppas att jag aldrig drömmer om det igen iallafall!

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards