moibonita

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Nadine - 5 september 2012 01:44

Kassler mer keso och grönsallad/tomat/gurka.

Mums i magen!!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 5 september 2012 01:40

Dagens detox mat;

Det blev kassler med keso och grönsallad/tomat/gurka idag på jobb.
Mumsigt gott!!

Var lite hungrig när jag kom hem 22,20 så jag blandade ihop lite A-fil med blåbär, kanel & pumpakärnor.
Mycket bättre än mina förra alternativ som ibland bestod av pasta & nuggets eller varma mackor i ugn.

Visst är det gott, men sånt får man äta på dagen, INTE mitt i natten. ;)
Eller helst inte alls ;)

Vi kollade på en Disneyfilm i sängen från datorn och det tog inte lång tid förrän A huvud gled länge och längre ner, stackaren <3 så den fortsätter vi nog med imorgon :)

Hittade en nyhet i hyllan på jobb, Marabou CC, var bara tvungen att köpa det!! Tolv dagar kvar på min detoxkur sen ska jag smaka det :D

Nattinatt på er :)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 5 september 2012 01:28

Hade en hemsk måndag som resulterade i att jag kräktes på jobb och fick gå hem två timmar tidigare.
Var blek som Alice Cullen när jag kom hem. Svag, skakig & yr la jag mig i soffan och blev liggande där mestadels av dagen.
Kände att sluter var nära,.. Usch va jag mådde dåligt ;(

Hade en underbar pojke hemma hos mig som passade upp mig så mycket han bara kunde.
Han lagade middag till mig, ungsbakad lax & rotfruktswok..
Så himla gott, orkade dock inte äta upp allt men gott med mat i magen.

Vi kollade på tre stycken olika filmer bl.a Battleship, vilken kanon film!!
En av de bästa filmerna jag sett detta året!
Låg i min älskades famn under hela filmen och njöt.
Han körde iväg och handlade lite gott till mig, det för han alltid när jag är sjuk, omtänksamma A.
Ett Marabou helnöt och en påse honungsnötter.
Underbara pojke,
du är det bästa som finns!!

Han är verkligen en sådan toppenkille som verkligen gör allt för en.
När jag är ledsen finns han alltid där, tröstar, pussar och lyssnar.
När jag är lycklig håller han mig i handen och skrattar.
Han säger godmorgon älskling och ger en frukost på sängen.
Han är så mycket mer än vad jag trodde var möjligt och var dag som går så bevisar han för mig att det finns kärlek som är evig!
Det finns ingen som gör mig så lycklig som honom.
Jag känner evig tacksamhet till den som gjorde att våra vägar korsades.
Min kärlek, min eviga kärlek!!


'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards