moibonita

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Nadine - 10 september 2012 22:38

Självklart ska man dit!

Sju timmar på jobb efter det blir det kalasfirande för Mari med pizza & mys <3 sen beger vi oss till Malmö.
Fullspäckat dag med massa roligt på schemat!
Gäller att va utvilad så nu tackar jag för mig och myser ner intill min man!

Godnatt på er :D

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 10 september 2012 19:01

Nyss ätit Taco efter en slitsam dag på jobbet. Skulle aldrig ätit den sista, min mage ser ut som en uppsvälld ballong och jag hade kunnat lura vem som helst att jag hade vart på smällen ;)

Så det blir bara foton på maten, min uppjästa mage behåller jag för mig själv ;)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 10 september 2012 01:13

Ligger nerbäddad i sängen intill mitt hjärta med A gamla Zlatan matchtröja som jag har norpat åt mig när han skulle kasta den.
Det är en knallblå bortatröja från den tiden han spelade i Ajax, silkeslen och sådär lagom stor för mig.
Tänker tillbaka på denna mysiga dagen som gått och ler för mig själv.

Runt lunchtid följde jag med Mari & Lilla M till ett stort inomhus Barnloppis här i staden. Mari gjorde några fina fynd med lite plagg som såg ut att förra ägaren inte ens hade andats på.
Toppskick, rent, helt & galet billigt!

Väl där mötte jag nästan hela min familj. *blir varm i hjärtat*
Mina två systrar med barn & respektive. Min systerdotter M stod och sålde av sin sons fina kläder som han hade när han var mindre.
Hon hade tjänat en hel del så det var himla skoj att höra :)
Och tillslut kom mamma <3 som även följde med mig hem sen och hälsade på. Älskar min familj så oerhört mycket och att se de så oväntat ger mig så mycket glädje.

'Ni är mitt solsken när regnet piskar mig i ryggen och när mitt hjärta gråter så läker ni mig inombords med eran varma kärlek. Ni är värda allt jag har och allt jag ser! Jag älskar er
M. A. D. T. M. M. N. T. M. N. L. M.
M. M. (T.H.R.A.)

Älskar våra mysdagar när mamma kommer hem till mig.
Lucifer känner igen henne och så fort hon kommer in genom min dörr och säger hej så rusar han fram och stryker sig :) Han vill också fram och krama och säga hej på sitt sätt.

Efter mamma hade cyklat hem så gjorde jag kyckling & grönsaker jag parkerade mig i soffan, kollade på dubbelavsnitt av Simpsons och kände ögonlocken som sakta drog sig nedåt.
Så trött så trött,...
Hann nog sova tio minuter innan hjärtat kom in genom dörren och frågade om jag skulle med till Mari mm. Så där spenderade vi kvällen, med X-factor, skip hop shopping & lite barnvisor för Lilla M.

Idag matade jag henne för första gången, hon kollade på mig med sina blåa ögon och jag undrade vad hon tänkte på..
Tänk, henne kommer jag följa hela livet, från nappflaska till studentplakat!
Det är helt otroligt. Hon är fast med mig :) så det gäller att göra bra intryck så att hon växer upp och känner kärlek och trygghet hos en. Lilla M <3

# väljer att inte visa hennes ansikte i min blogg av privata skäl #

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 10 september 2012 00:33

Igår lördag var jag, Mari & Lilla M och kollade på när min älskling dömde fotboll på vångavallen.
Härligt väder och solen sken.

Det var Lilla M's första match, dock sovandes antingen i mjukliften eller tryggt i mammas famn men ändå ;)

Kvällen avslutades hemma hos Mari's med moviemys & annat gott.
Vi kollade på The Warth Of The Titans eller hur den nu hette (?)
En ren besvikelse om man tänker på hur ettan är (Clash of the Titans)
Så gott folk, den behöver ni inte seee.

Älskar när hösten börjar komma och man har myskvällar med film och tända ljus. Snart är vintern här och jag längtar sååå...
Snö, julpynt, pepparkakor, varma kläder & varm choklad...
Visst låter det härligt? :D

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards