moibonita

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Nadine - 21 september 2012 13:22

Utan att tänka på det så tackade jag JA till några extra pass på jobb och vips så blev det elva dagar i rad, nu igen ;)
Men det gör iiingenting, tänk så mycket pengar jag kommer tjäna $$$$

Blev bjuden på räkbomb på jobb idag och då kan man ju inte tacka nä precis ;) sååå god!!

Ångrade mig tio minuter senare då min mage fick himla ont (laktos).
Det brukar gå lite i periodvis och idag var ingen bra dag.
Sitter nersjunken i soffan och var centimeter jag rör mig gör så ont att jag nästan vill gråta..

Ska vila en stund till sen ska jag ut på ärende med min Bunnybee & Lilla M!

Ikväll blir det kalas för min syster & hennes yngsta dotter,.
Så presentjakt runt i trb.

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards