moibonita

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

JAG ORKAR INTE MERA'

Av Nadine - 7 januari 2013 01:51

Var ju hembjuden till min kära granne/BFF/Mari i lördagskväll.
Vi skulle se på Mamma Mia, äta massa gott & prata massa prat.


Bjöd på två styckna väldigt goda & uppskattade glassdesserter :)
Något som jag ätit väldigt ofta de senaste dagarna men varför ändra ett vinnande recept? :D


Först såg vi Mamma Mia, Åh vilken film!
Tror att jag pratar för resten utav alla kvinnorna här i landet när jag säger att det måste vara en utav de bästa filmerna EVER!!
Det är verkligen fjärilar i magen glädje från första scenen till den sista!


Och när Meryl Streep står på berget i en utav de sista scenerna och sjunger the winner takes it all så exploderar varje litet blodkärl i min kropp.
Jag vill bara skrika, sjunga rakt ut att jag också har de känslorna inuti min kropp.
Ibland gör jag det oxå men då brukar det inte bli många rader innan nån ber mig att hålla tyst, alla kan inte födas till sångfåglar.
Vissa föds till sådana som mig, awesome ppl ;)


Vi hann även se Benjamin Button & prata oss igenom ännu en tjejfilm vars titel jag inte kommer på (?)
Vet inte ens om jag kollade på den alls?
Vi var inne i så djupa konversationer att tv:n inte stod i fokus längre :)


När klockan närmade sig halv två på natten kom våra män hem och vi pussades godnatt och jag åh A gick hem till oss, en minuts promenad till vänster ;)
Kan man ha mer tur än att ha så nära till de som ligger närmast hjärtat?
Trappen bredvid liksom :D


'Light up the darkness'-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards