moibonita

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Nadine - 8 januari 2013 13:36

Äntligen var det måndag igår!!!
Fick ordnat otroligt mycket, speciellt det som har med min dröm att göra!
Kände mig så pirrig & förväntansfull hela dagen igår..
Tänkte; nu jäklar är jag på rätt väg :)
*håller tummarna*

Annars igår så promenerade jag, Mari & Lilla M staden runt kändes det som för att ordna lite ärende.
Och gissa vart vi hamnade tillslut?
Jo på MC DONALDS med ett tjugobitars nuggetsmeal, dippor & pommes så långt ögonen kunde nå..
Det var flera månader sen jag åt där så det var faktiskt riktigt gott!
Väldigt mätta i våra magar gick vi av det mesta i rask takt på vägen hem :D

Idag tisdag blir det inte så mycket skoj och äventyr. Jag ska iväg och tjäna lite pengar om någon timme,
Cash is king you know ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards