moibonita

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Nadine - 2 januari 2013 22:08

Årets första mysbak skedde rum igår hemma hos min syster med familj!
Mamma gjorde dundergoda kanelsnäckor med hemlig fyllning och med blått/vitt pärlsocker på!
Såååå underbart goda!
Och tur för mig att jag INTE gav nyårslöfte om att äta mindre socker och andra goda saker..
Då är det bara att äta med gott samvete!

Jag, killen & min systerdotter T gjorde årets första pepparkakor, eller 2012 års sena,,.. Det brås på hur man ser det ;)
T dekorerade de så fint med vit kristyr..
Blev mycket gott att ta med sig hem och mumsa på när man är sugen på ngt gott :)

Passade även på att klappa lite på mitt allra yngsta systerbarn som ännu ligger i min systers mage..
Bebisen är beräknad till maj månad så jag får hålla ut ett tag till...
Vill bara pussa på den lilla ängeln nuuuuu.. ;D

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards