moibonita

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Nadine - 3 januari 2013 21:32

Stackars lilla jag har fått ännu mera ont i halsen idag. :( Huvudet värker och näsan rinner (KONSTANT)..

Har sovit bort väldigt mycket utav tiden idag, känner i kroppen att det verkligen behövs.

Annars idag så har min älskade mamma varit här och hälsat på en stund. Hon var i krokarna och bestämde sig för att hälsa på en stund. Riktigt mysigt, fick ont i halsen när jag skrattade som mest :)

Hon skulle komma på lördag igen med förhoppning mot att jag blivit frisk!
Så då har man något kul att se fram emot när jag snyter ut hjärnan var femte minut ;)

För några timmar sedan åt vi kyckling, dinkelpasta & wokgrönsaker.
Inget märkvärdigt men väldigt gott!
Ett tänt ljus och lite kärlek på det, fint ska det va :)

Nu ska vi sätta igång en film och jag ska käka glass (inbillar mig att det har lika stor verkan som en medicinkur) så blir min hals lite gladare ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards