moibonita

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Nadine - 22 januari 2013 14:49

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 22 januari 2013 01:08

Just nu vet jag inte om jag är ledsen eller arg.
Jag vet ärligt talat inte vad jag har gjort för fel, om det ens är mig det är fel på?
Det känns så jä*la fel alltihop, jag känner mig utnyttjad, och korkad som inte kunde förutspå detta.
Jag mår illa i hela magen, jag vill kräkas,.
Alla blandade känslor gör att både huvud & mage snart exploderar.
Jag mår så jävla kasst just nu,.

Och folk frågar mig varför jag har så svårt att lita på folk?
Jo, det är för varenda gång jag ger min själ för någon så får jag tårar som rinner ner längs mina kinder i retur.
Det är därför jag inte kan öppna upp mig, det är därför jag har en hög jävla mur runt omkring mig..

Det är pga sådana som dig (du som sårade mig) som leker med sanningen och hugger mig i bröstet med dina elaka ord.
Det är pga dig som jag hellre är ensam än med andra.
Det är pga dig som gör att jag gråter mig till sömns och undrar varför allt ont händer just mig.
Pga dig.

'Light up the darkness'-


Ovido - Quiz & Flashcards