moibonita

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen.

Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;)

En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M <3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,..

Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont...

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo.
Min vackra lilla katt <3

Ovillkorslös kärlek känner vi för varandra & han gör mig så varm i hjärtat när han letar sovplats och lägger sig i min famn.
Trots att han snarkar och får hyperspel mitt i natten så är han alltid min lilla älskling..

Ni med egna djur förstår precis hur jag menar, små familjemedlemmar med egna karaktärer och hjärta stora som basketbollar.

Nu säger vi godnatt'

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards