moibonita

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Nadine - 29 januari 2013 14:01

Min mamma är så mycket mer än bara min mamma,.
Hon är superhjälten i osynlig mantel som räddar mig gång på gång när jag är i knipa.
Hon är en trollkarl som med sina varma kramar helar mitt trasiga hjärta och alltid lyckas att göra mig glad igen.

Hon är min mamma och den tacksamhet som jag känner i mitt hjärta kommer jag att försöka återgälda för var dag som går.

Det finns ingen som henne och jag är så stolt över att få kalla henne mamma.

Idag är det hennes födelsedag & hade jag haft råd så hade jag gett henne allt som jag kan tänka på.
Men det har jag inte, så jag ska ge henne något som inte kan köpas för pengar och något som jag vet att min mamma uppskattar mer.

Efter jag slutar ikväll (22,15) så ska jag cykla hem och pussa på henne.
Måste träffa min ängel på hennes födelsedag <3

Kärlek kan inte köpas för pengar, det välsignas man med om man har tur.

Och jag har tur som har en sådan otrolig människa i mitt liv!

Jag älskar dig så otroligt mycket min vackra mamma.
Ingenting utan dig <3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 29 januari 2013 13:26

Hade en härlig pyjamas dag igår med en stor beställning på schemat!
40 st ost/kalkon baguetter till ett visst möte som skulle äga rum kl 18,00.
Det är tredje gången jag har ordnat det, alltid bra med extra cash ;)

På kvällen var jag ute och gick i två timmar mellan 21-23 med musik i öronen. Det var riktigt avslappnande.

Gick igenom den tysta parken, ner till stan, förbi den perfekta hörnan, stannade till och tänkte lite, gick vidare den långa vägen uppåt, förbi den mörka åkern, bredvid de lyckliga husen och sedan hem till mig.

Känns skönt att gå ut på långpromenad innan man intar sängen. Somnade gott efter det.

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards