moibonita

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Nadine - 17 januari 2013 14:56

Det är inte ofta, men ibland så händer det...
Att tårarna som kommer från ögonen är fyllda utav glädje & kroppen fylls utav total lycka!
Det hände igår,, efter några timmars shopping nere på köpcentrat åkte jag hem till syrran och fick reda på UNDERBARA nyheter!!
Då kom de krypande fram och fyllde mina ögon utav lycka.!

I just den stunden försvann allt ont som finns inuti mig, en helt otrolig känsla. Jag var hel!
Inga spruckna sår och djupa ärr som brändes bara lycka, ofantligt mycket lycka!
Ingen ger en så mycket glädje & kärlek som ens egen familj gör, de värdefullaste i ens liv'
Jag kommer att berätta längre fram, men just nu är det en hemlighet..
Och ett löfte är ett löfte så jag ska inte föra det vidare till nån.
Får vänta tills de har berättat själva då kan jag öppna fönstet och skrika så högt jag bara kan ;)
Älskar dig T <3

Blev en massa mys & bus med mina söta systerdöttrar och prat med resten utav min familj <3 love Y soooo!!

Något annat jag älskar är min nya dödskalle tröja från Gina Tricot (var annars) den är så jäkla mjuk & varm!
Blev ett par nya leggings med skinndetaljer på knäna från Lindex som har halva rea priset, tummen upp!
Ett bar gråa benvärmare att ha till mina svarta mc boots och lite kläder till mina systerdöttrar som var väldigt uppskattat :D
Och självklart OLW;s nya chips, längtar till lördag :)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards