moibonita

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Nadine - 19 januari 2013 20:41

Det blev lite småshopping igår efter jobb när jag skulle iväg och handla mat på ett utav de större stormarknadena.

Fick köpt lite nya söta underkläder, två gråa linne, ett par skor att ha på jobbet och lite hygiensaker.

Kvällen spenderade vi i soffan med massa gott & en bra film på tv:n.

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 19 januari 2013 20:02

Hemma sedan någon timme tillbaka efter en mysig shopping med min lilla mamma <3
Blev lite nya accessoarer från Gina Tricot, korshalsbandet är så vackert.

Min mamma....
Helt otroligt vad denna kvinnan kan skänka mig glädje!
Bara att se hennes leende möta mitt när vi är flera meter ifrån varandra gör att hjärtat slår ett extra slag.
Underbara älskade mamma <3

Jag har en himla fin relation med min mamma, vi är ärliga mot varandra och vill alltid varandras bästa.
Vi har alltid skoj när vi är tillsammans, planerar nya äventyr och räknar ner tills dagen med stort D kommer.

I mars tex så ska vi och min kille åka på en oslokryssning.
Den har vi åkt flera gånger innan, lika kul varje gång.
Oslo är en vacker stad med många mysiga parker & roliga butiker att besöka. Maten ombord är halva nöjet, bufféerna är enorma!!
Vi ska både ha frukost & middagsbuffe, lär se höggravid ut när jag är på svensk mark igen ;)

Lucifer & mammas katt Mindy kommer att bo på Näsets Katthotell under tiden vi är iväg. Där lämnar vi våra dyrgripar i rätta händer.
Där är det toppmodernt, lyxigt, mysigt och kärlek är ingen bristvara.
Känns skönt att veta att de är i trygga händer när man är ute på äventyr <3
Så det ser jag fram emot med glädje.

Denna dagen har varit toppen <3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 19 januari 2013 14:25

Just nu så brinner det i knutarna,..
Skulle egentligen cyklat iväg för 10 min sedan för att träffa upp mamma i stan <3 mamma-dotter-shopping-dag.

Men så ska man bara hit och man ska bara dit, ni vet hur det är ;)

Hoppas på flera rea fynd idag!!
Fyndade ju litegrann igår som jag berättar mer om ikväll, måste verkligen sticka iväg nu....

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards