moibonita

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Nadine - 4 januari 2013 14:14

Såhär ville jag INTE spendera början på det nya året :'(
Halsont,svag,förkyld,ont i huvudet och lite febrig.,,

Hade ju en himla viktig sak som jag skulle ta tag i nu denna veckan men det är ju ingen ide när jag ligger här och knappt orkar stå på två ben..

Usch f*n, hel*ete och alla andra fula ord som du kan tänka dig beskriver denna nystarten för mig...

På måndag ska jag vara frisk!, bestämmer jag här och nu!
Så nu ska jag överdosera d-vitamin (inte i tablettform då utan färsk frukt) och starka halstabletter ;)

Måste ner om Apoteket också, :(
Så då är det väl bara att lämna sängen för en stund.

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 4 januari 2013 01:22

Svalkande gott för min sträva hals!
Knäckglass, chokladtopping, vaniljrån och riven mjölkchoklad!

Riiiiiktigt gott ;D

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards