moibonita

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Nadine - 1 januari 2013 01:33

Första januari tvåtusentretton!

Nyårslöfte för detta året, göra ALLT för att min dröm ska bli sann!
Ska börja redan imorgon, har 365 dagar på mig.
Tänker ta vara på varje dag och varje chans.
Detta är mitt år!!
Det känner jag på mig :)....

Jag vann ingenting på mina bingolotter tidigare ikväll..
Var ett nummer ifrån en miljon!!
En miljon liksom!!! Men nej..
Ingen miljoner här inte..
Det bevisar bara en sak;
Att jag har tur i kärlek istället!
Och det är värt mer än en miljon!
Så många fantastiska människor som jag har i mitt liv, så lyckligt lottad!!

Har ätit lite god glass, kändes så skönt till min sträva hals. Ska köpa mera glass imorgon, enda fördelen med att vara sjuk. Glass i mängder ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards